У СШ № 185 ім. Володимира Вернадського відбулася педрада- семінар-практикум

Головною новацією практики діяльності навчального закладу є структурування змісту початкової освіти на засадах інтегрованого підходу. Інтеграція навчальних предметів – це вимога часу, це творчість, самобутність, мистецтво педагога.

Враховуючи сучасні виклики, які постали перед освітянами, творчий колектив спеціалізованої школи № 185 ім. Володимира Вернадського досліджував упровадження інтегрованого навчання на засіданні педагогічної ради. Тема засідання: «Інтегроване навчання як освітній пазл Нової української школи».

Директор школи Є.Щербаков поділився досвідом використання інтегрованого навчання в зарубіжних країнах, зокрема, в Швеції, яку нещодавно відвідувала освітянська делегація Святошинського району.

Творча група - заступник директора з НВР О.Васильєва, вчителі Лазоренко, О.Квятковська та Р. Михайлов розкрили основну ідею теми.

Невимушено та цікаво, обговорюючи та дискутуючи, усі разом, педагоги школи практикувалися у застосуванні методів інтегрованого навчання в освітньому середовищі сучасної школи.

/Files/images/2019-2020/ssh185_pedrada_31-10/1.jpg/Files/images/2019-2020/ssh185_pedrada_31-10/10.jpg/Files/images/2019-2020/ssh185_pedrada_31-10/3.jpg/Files/images/2019-2020/ssh185_pedrada_31-10/7.jpg /Files/images/2019-2020/ssh185_pedrada_31-10/5.jpg/Files/images/2019-2020/ssh185_pedrada_31-10/8.jpg/Files/images/2019-2020/ssh185_pedrada_31-10/6.jpg /Files/images/2019-2020/ssh185_pedrada_31-10/9.jpg /Files/images/2019-2020/ssh185_pedrada_31-10/2.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 17