Повернутися до звичайного режиму

Шановні батьки!

Просимо звернути увагу на необхідні знання та вміння Вашої дитини, якими вона повинна володіти на момент вступу до школи (вимоги навчальної програми для дошкільників).

Соціально-суспільні, побутові знання

Діти знають:
- назву нашої країни та її столиці;
- прапор, герб України;
- назву рідного міста, села, адресу, прізвище, ім’я, по-батькові батьків;
- професії батьків;
- дні тижня, їх послідовність;
- назву поточного місяця.

Діти мають уявлення:
- про сезонні зміни в природі;
- про свійських та диких тварин;
- про перелітних та зимуючих птахів;
- про залежність змін у живій природі від змін у неживій природі;
- про умови, необхідні для росту рослин;
- про лісові ягоди і гриби;
- про овочі і фрукти;
- про дерева, кущі, квіти

Мисленнєві операції

Діти вміють:
- порівнювати, класифікувати, групувати предмети;
- називати матеріали, з яких виготовлені ці предмети;
- розуміти значення узагальнюючих слів;
- порівнювати довжини, висоту, ширину;
- орієнтуватися на аркуші паперу;
- розрізняти форму предметів;
- створювати з кількох трикутників та чотирикутників більші за розміром фігури;
- порівнювати до 10 різних за формою предметів;
- ділити коло, квадрат на 2 і 4 рівні частини.

Математичні знання

Діти знають:
- склад числа першого десятка ( з окремих одиниць);
- як отримати число першого десятка, додаючи одиницю до попереднього числа та віднімаючи одиницю від наступного за ним в ряду;
- цифри 1,2,3,4,5,6,7,8,9;
- знаки +, -, =, <, >.

Діти вміють:
- називати числа в прямому та оберненому порядку;
- співвідносити цифру та кількість предметів;
- складати та розв’язувати задачі на одну дію на додавання та віднімання;
- користуватися арифметичними знаками дій;
- вимірювати довжину предметів.

Моторика та координація

Діти вміють:
- прямо та твердо ходити, бігати, стрибати;
- точно ловити та кидати м’яча;
- протягом певного часу носити не дуже легкі та великі предмети;
- застібати ґудзики та зав’язувати шнурки;
- проводити на папері прямі рівні лінії;
- „бачити” рядок у зошиті та писати у ньому;
- бачити клітинки та точно виконувати по них малюнок.

Готовність дитини до школи

Кiлькiсть переглядiв: 442