клас | Навчальні предмети/дистанційне завдання |
математика | укр.мова | читання | навкол.світ (я досл.світ) | труд.н-ня (дизайн і технології) | образотворче мистецтво | англ.мова |
1 | Підручник: с.99 – 109; Зошит: с.30 – 39 | Зошит: с.36 – 49. Звуковий аналіз слів на с.36, 38 | Буквар: с.70-79. Вірші на с. 84, 85, 87 напам’ять | Підручник:с.54-65, зошит: с. с.36-42. Виготовлення аплікації «Бабки над водою» | Виготовлення кишенькової книжечки. Орігамі, аплікація. | Створення смачної корисної композиції з овочів. | learnenglishkids.britishcouncil.org переглядати мультфільми та слухати пісні |
2 | Посібник с.47 - 63, Зошит для сам. робіт с.16 - 20. | с.106 - 113. | с.112 -120 | Зошит с.25 -33. | Виготовлення композиції "Золоте серце". Виготовлення вітрильника. | Малювання пейзажу акварельними фарбами. Малювання ілюстрації до улюбленої книги. | |
3 | ПІДРУЧНИК: Математика. Частина 4. Урок 1-5. (стор. 3-17). - Формула вартості; - Множення на трицифрове число; - Об’єм поверхні паралелепіпедів; - Закріплення матеріалу; - Розв’язування задач, прикладів за темами; - Розв’язування рівнянь; - Бліц-турніри, - Складання виразів за алгоритмом, - Виконання завдань із логічним навантаження; - Задачі геометричного характеру; - Вирази з іменованими числами. - Виконання Самостійної роботи №30-31 | ПІДРУЧНИК: «Українська мова» (стор.123-135. Вправи 294-324). - Прикметник як частина мови; - Зв'язок прикметників із іменниками; - Уживання прикметників у прямому та переносному значенні; - Прикметники-антоніми і синоніми; - Вживання прикметників у загадках та описах; - Змінювання прикметників за родами у сполученні з іменниками; - Родові закінчення прикметників. Розвиток мовлення. Складання тексту-опису «Соняшник» | ПІДРУЧНИК: «Літературне читання» (стор. 129-131). - «Світ прози. Оповідання»: - - О.Копиленко «Розбишака Чив»; - - Ю.Старостенко «Хто це такий?», «Трапиться ж таке»; - - Гр. Тютюнник «Бушля»; - - В. Нестайко «Просто Олесь-друг». - Вивчити вірш напам’ять: М.Вінграновський «Грім» (стор. 127) ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА. (Позакласне читання) «Найкраще» (стор. 214-230). - «Шевченко і діти» - - Леся Храплива «Про хлопчика Тарасика і його золоте перо»; - - О. Іваненко «Мій власний художник» - Вивчити вірш напам’ять: Т.Шевченко «Сестрі» (стор. 230-231) | ПІДРУЧНИК «Навколишній світ». 4частина. (стор.3-19) «Пробудження природи. Весна іде». - Спостереження. Перші кроки весни; - Заповнення тестової сторінки; - Виконання завдань. Творча робота. - Упізнай за ознакою братів-місяців; - Читання віршів. Вибір весняних прикмет. - Складання казок, оповідань за прислів’ями. - Виконання малюнків «Весняне небо». - Опис своїх відчуттів словами про весняне повітря. - Розгадування кросворду (стор. 19). | Виконання крафтового проекту із паперу/ картону «Весна іде». | Фантазійне малювання на вільну тему в рамках тематики «Природа і я». | ПІДРУЧНИК «Fly High 2/3» (стор.4-17) “Мої друзі”: - Вивчення граматичних структур з уживанням дієслова to beу формі теп. часу (am/is/are), використання їх для побудовирізних типів речень. - Повторення та закріплення раніше вивчених граматичних структур та лексичних одниць. - Розвиток навиочк аудіювання, читання та перекладу. - Розвиток діаогічного та монологічного мовлення. |
4 | Петерсон Л.Г. 4 клас. 3 частина – уроки 27-32 | М.С.Вашуленко,С. Г. Дубовик ,О І.Мельничайко. Українська мова -§40-45 | Літературне читання. Українська мова : підруч.для 4 класу загальноосвіт.навч.закл. – Розділ 7.8, ст.135-173 | Навколишній світ. 4 клас.3 частина./Пушкарьова Т.О. – ст.63-79 | Альбом – посібник Н.Котелянець, 4 клас. Ст. 38-42 | Альбом - посібник з образотворчого мистецтва 4 клас.Дятленко О.М. Теми 20-23 | |