Програмування в середовищі Scratch

Для завантаження файла інсталяції Scratch натисніть ТУТ

1. Для повторення матеріалу за 6 клас натисніть ТУТ

2. Створення та виконання лінійних алгоритмів та програм

Для перегляду презентації натисніть ТУТ

Щоб скачати файл-заготовку Акваріум.sb2 натисніть ТУТ

Запустити Акваріум.sb2 і перевірити виконання на комп'ютері

Розробити в середовищі Scratch проект для моделювання Снігопаду



Zoom– це сервіс для організації онлайн-конференцій та відеозв’язку.

Шановні батьки! Забезпечте, будь ласка, роботу Ваших дітей із сервісом Zoom.

Для цього потрібно зареєструватись в браузері на сервісі Zoom та інсталювати на Вашому ПК програму Zoom. Інсталяцію можна виконати також на мобільних пристроях.


3. Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури розгалуження

Скачати на свій ПК файли: а) Презентація 7 клас Урок 22.pptx; б) Давні племена.sb2; в) Стан речовини.sb2; г) Чарівник і дракон.sb2

Переглянути презентацію. Зробити за презентацією короткий конспект в зошиті (Конспект буду перевіряти після карантину). Переглянути скрипти для кожного спрайта у файлах б, в, г.

1. (оцінка 7) Створити проект, в якому спрайт буде називати квадрат числа, яке запишеться з клавіатури. Проект створити для п'яти послідовних чисел по варіантах: Перше число - це порядковий номер учня в моєму журналі.

2. (оцінка 9) Створити проект, в якому спрайт називає вид кута (гострий, прямий чи тупий) за величиною кута, яка вказується з клавіатури

3. (оцінка 10) Створити проект, в якому Котик торкається по черзі п'яти повітряних кульок, що зависли на дному рівні в різних місцях сцени. Як тільки Котик торкається кульки, кулька починає підніматися вгору, зменшуючись в розмірах. При досягненні верхньої межі кульки зникають.

4. (оцінка 12) Створити проект "Котик-мишки", в якому спрайт Котик ловить мишей 30 секунд. Кількість мишей - 5. Вони вибігають від лівої або правої межі. Добігаючи до межі, миші розвертаються і біжать у зворотньому напрямку . Котиком керуємо клавішами: Стрілка вправо, вліво, вгору, вниз. Котик має бути завжди повернутим в напрямку горизонтального руху. Якщо Котик торкається Мишки, то Мишка зникає, а Котик сповіщає скільки мишей вже зловив.



Кiлькiсть переглядiв: 43